Sedan lanseringen i hemlandet Sverige 2008 har Spotify, en internettjänst för strömmande musik, spridit sig över världen.
Nu expanderar företaget till nya marknader.
Nu har Spotify har gjort klart med lansering i åtta nya länder och att musiktjänsten därmed kommer att finnas tillgänglig i Latinamerika och Asien för första gången.
Bland de nya länderna finns Mexiko, Hongkong, Malaysia och Singapore.
-Vår långsiktiga målsättning är att göra Spotify tillgängligt i alla länder, så att lansera i Mexiko samt på flera asiatiska marknader är ett stort och viktigt steg för oss, säger musiktjänstens presschef Sofie Grant.
Dessutom lanseras Spotify i Estland, Lettland, Litauen och på Island.
-I norra Europa finns vi från och med i dag i fyra nya grannländer, och det finns mycket goda förutsättningar att påverka de lokala musikmarknaderna positivt, säger Sofie Grant.
Spotify finns nu i totalt 28 länder. Enligt musiktjänsten har man 24 miljoner aktiva användare varav över sex miljoner betalande.